New york



Rockerfeller center. världens högsta julgran:)

Alex o Emelie.

 

Roomisarna!!!



3 chicka tjejer utanför lgh på Upper East Side!

Shopping Shopping=D






Kompisar på skolan!

Jiiiil.Belliis.Niguuu.Jönniis





Mathandling uppe i harlem! Så mycket billigare där! tog med min rullväska som var väl behövlig=P

 

Kul med lite bilder tyckte jag=P En bild säger mer än tusen ord!(eller hur brukar man nu säga?)

Hela denna veckan har jag tagit så mycket klasser som möjligt, har tagit ut ett extra kort för nyårsveckan eftersom mina kära vänner Hanna o Frida kommer på besök då=P så jag ska kunna umgås mer med dem o inte dansa dagarna långa!!
Idag har jag dansat 2balett lektioner, 1 modern och 1jazz alltså 6timmar, PUST! Även om det är rikti rikti kul så var det skönt att komma hem nu ikv o äta o bara slappa innan det snart är sovdags!!
Imorgon ska både jag o Jill upp tidigt för att gå på en obligatorisk modern/contemperary klass, ska bli intressant!
Sen är planen att träffa Seraina, Brad o Borja från Loftstel!Kul att hålla kontakten med dem oxå!!

SOv så gott.

xoxo jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0