Music Video:)

SNÖÖÖÖ i Härliga New York!!
wihoo nu har även vi snö! Ryktet har spridits att det var fullt med folk i mataffären för att bunkra upp mat till snöstormen som ska komma! (tur i redan handlat i Harlem) vissa hade väntat i en timme för att bara få bilparkering för att kunna handla mat!!hahah

I torsdags efter dansen var jag o Siri i Williamsburg-Brooklyn o träffade Brad o Borja o åt på vår favvo restaurang, Suhi:P därefter åkte vi ner i manhattan o kom in på en bar som blev till ngt liknande av en Afterskii(: Så himla kul!!!
Blev dock ganska tidig kväll eftersom det var dans tidigt dagen efter!!









Igår, fredag var vi på Hudson Terrase som Laura(en danstjej fr eng) som hostade, super kul o gratis drinkar om man ville o utsikt över höghusen(:VACKERT!!
Kul att träffa alla ISVP studenter eftersom vissa nu ska åka hem så det kanske var sista gången man festade med dem!Lite ledsamt!!!

Idag Lördag var jag uppe kl 9 för att packa kläder, smink o dyl för att åka till Brooklyn o vara med i en musikvideo=D Bandet heter Bad Rabbit (tror jag) haha o håller på att komma ut på marknaden!! Mycket handlar om kontakter inom denna bransch tror jag, eftersom detta skulle jag inte varit med på om jag inte kände Sara(en fr skolan) som sen känner én annan svensk tjej Frida som varit i NY ca 2,5år o nu kommit tbx för att försöka få artist visum o kunna jobba med dansen! Vi tog oss över till Brooklyn o mötte där manegern till bandet o alla som hjälpte till var hur schyssta som helst!
O vilken Cool lokal!ett ställe de bara hyrt för att kunna filma videon som var som nog alla lgh/lokaler är i Brooklyn, bara så häftiga!! Men vilken tid Inspelningar tar!haha vi kom dit 12 då vi kunde gå på lunch nästan direkt sen var det dags för tagning! Det skulle vara som om vi var på en club o två av killarna i bandet battlade mot två tjejer o vi stod runt om o dansade! Så det var ingen koreograferad dans utan mest freestyling=P
Tagning.Tagning.Tagning!!!
Det var riktigt skoj o man fick mkt nya kontakter..
De ska ha ngn spelning den 30dec så kanske får dra dit där då! O går det som det ska så kommer musikvideon vara ute överallt!Så det är bara att hoppas=D
Vid 6 var vi klara o när vi kom utanför dörren var det full snöstorm ute!Wiiii SNÖÖ! Vilken tur att jag tog min vårjacka imorse!hmm..

Åkte hem där Niko Jill o Larsson satt o kollade på film o mös, så jag joina dem! har suttit o disskuterat Jul o Nyår fram o tbx och har bestämt att vi ska på en tripp till IKEA på måndag eftermiddag för att handla det vi behöver till vår jul middag(: Har nog varit på IKEA 3 gånger mer än vad jag brukar när jag är i Sverige hhaha




 









I morgon är tanken att jag niko o bella ska ut o leka i snön i central park (:
Sen blir det Stillet heels class på BDC vid 6, ska bli väldigt spännande!!
O sen Film kväll uppe i harlem hos Seraina o heather.MYS!


PUSS O KRAM!

xoxo jonni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0