sjuk..

Så, nu gick det inte att hålla sig frisk längre!!
Hur många som helst på skolan har varit sjuka. Magsjuka, feber, förkylda osv. Jag har verkligen gjort allt för att inte hamna i fällan men ack..

Så, jups and turns gick inte så bra direkt, efter ca 15min kände jag mig helt illamående o yr. Försökte tänka bort det o kämpa men tillslut var jag tvungen att lämna salen=/
Tog snabbt tunnlebanan hem för att lägga mig ner. ringer på dörren, ingen hemma! Vi har lixom bara fått 2nycklar på 3pers o jag har ingen!!Lyckat!
jag ringde Jill o Niko men fick inget svar. Så satt på trappen i ca 20 min innan Kära Niko ringde tbx. gick tbx till tunnelbanan igen för att möta henne 20gator längre ner för att få nyckeln. Omständigt i en sån här stor stad!!
så ca 1h senare kom jag äntligen in i lgh o pustade ut.

AAa blir så arg att jag oxå blivit sjuk för nu missade jag min favvo lärare i hiphop(som ska ut i europa nu de kommande 3v) snyft! plus att vi skulle gå på en dans show som jag även missade.. men men man kan inte få allt!!=)

idag lördag, mår jag bättre men inte helt okej, har inte riktigt vågat känna efter! Jag o Jill sitter i varsin soffa o kollar på tv o bara myser, skönt med en lugn dag faktiskt!!

Sitter o kollar upp om det är några bra konserter här i framtiden. Stevie Wonder i Las Vegas nästa helg, Alicia Keys 1dec(tyvärr utsålt men ska göra allt för att få biljett), Chris Brown 5dec(oxå utsålt) och Justin Timberlake i MAJ(en weekend hit för mig då kanske?)

Det händer alltid något spännande i kul här i New York, Det är verkligen staden som ALDRIG sover!!

Nu ska jag kurera mig så jag blir fit for fight för Broadway Dance Center show imorgon på skolan!! ska bli så kul att se=D

Här är lite bilder som en tjej från vår klass smyg tog under Victoria Secret Fashion Show..

Black eyed peas

 

 

puss på er alla..


Kommentarer
Postat av: jessica rönn

hej jonna! så underbart du ser ut att ha det! hoppas allt är bra med dig ch att du dansar för oss på studion med! ta hand om dig! kramar

2009-11-22 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0