Godspell & Victoria secret

Söndagen var hur mysig som helst, vi gick upp i ottan för att åka till Harlem och gå i kyrkan för Godspell=)
Vi stod i kö utanför i ca 30min, på ena sidan av dörren in till kyrkan stod amerikanarna och på andra sidan stod vi, TURISTER! haha
OH my gaad!! det var precis som på film, "Halleluja halleluja god god god". allt börja med att alla sjöng dessa underbara godspell sånger och de blev helt galna. Hoppa, gunga och stampa i golvet så glada de blev av att sjunga!! Vi stod upp o klappa i takt o kunde knappt inte själva stå stilla(:
Prästen började predika, pratade så fort så vi knappt förstod någonting. Helt plötsligt börjar han rappa sin predikan!! HELT SJUKT!! Detta var verkligen en upplevelse, ska gå dit fler gånger!

 

Därefter gick vi för att äta en god söndags brunch=P gott gott gott. sen gick vi runt på west side i det varma sköna vädret!


 

 

Efter en runda på stan var jag o Jill tvungna att skynda hem för att göra oss vackra inför "audition" för Victoria secrets fashion show för att sitta i publiken. sjukt tramsigt egentligen att de har audition för det!! Man var först tvungen att skicka in en bild när man hade utgångskläder(clubkläder) på sig sen fick man besked om var man skulle komma på audition. Jag o Jill tog oss dit fick skriva på ngr papper och sen ställa oss på en rad med 8 andra för ett grupp fotto. Jurryn frågade "do u like Black eyed peas" och alla svarade i kör "YES!!ofcourse!" och jurryn svara: " Wrong answer" hahah Black eyed peas ska uppträda där och de jurryn ville då veta om man kom för att få en gratis konsert av dem eller om man verkligen var intresserad av Fashion! Så nu är det bara att vänta o se om man blir uttagen att sitta i publiken! hade varit sjukt skoj!!! wiii

haha uppklädda för Victoria secret i vår stökiga lgh...

 

Måndag hade vi överrasknings fest för Oscar, én som bor tsm med dansarna Emelie och Alex(Trion kallar vi dem) han fyllde 20år så vi slog till med ett barnkalas med korv i bröd, ballonger, fisk i sjön, charader och tårta med ljus som aldrig släcks!!haha det blev så lyckat!!

 

Igår var vi på The carneval som åker runt i NY, LA, London och Tokyo med sjukt grymma koreografer och dansare! Det var på en klubb och vi stod helt lyriska och bara titta!! sååå BRA! ska sätta ihop mina filmsnuttar o lägga ut här tänkte jag!

Idag har det varit dans för hela slanten, balett, hiphop o snart house! KUL!

mina rums kamrater har varit sjuka i omgångar nu, ngn sorts maginfluensa, får försöka hålla mig i från dem så gott jag kan( hur nu det ska gå till efgtersom vi sover i samma rum) haha

sov gott, eller ska jag säga god morgon till er snart kanske?!=)haha
xoxo upper east siders


Kommentarer
Postat av: Liiiiite större

tack å bock för barnkalaset, bara bra presenter fick jag:)



hela trion hälsar tårtan var god.

2009-11-13 @ 04:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0