!!!!

hi!!

I tisdags kom nikos syster o vänn(Malin o Linda) till oss för en veckas semester i NY! Kul, för då blir det även lite mer semester för oss känns det som!

I Onsdags hade vi "reunion" på loftstel=) wiii så kul, riktigt sprang fr tunnelbanan dit för att krama om Siri o de andra o de tog emot mig med stora öppna armar! Tim o Daan skulle komma tbx fr deras vecka på bahamas för att dagen efter åka hem till Holland! Så Det va sista kvällen med gänget!!!=( Jag. Seraina.Borja.Brad.Daan o Tim!

Vi gjode en fin välkommen hem skylt o köpte lite vin o chips innan vi begav oss till vårt favvo ställe Sushi restaurangen:P






Därefter fick vi ideen att se "this is it" Michael Jackson filmen på BIO! Hade ca 40min på oss till filmen började så vi boka biljetter på en biograf på times square, sprang till tunnelbanan, men vad händer?? När vi står i tåget o har lämnat stationen o befinner oss under vattnet STANNAR tåget! allt släcks ner o ingen vet vad som händer! Som tur var var tåget inte så fullt ( annars hade jag fått panik). Efter ca 15 min kommer tågföraren igenom tåget o tar sig till andra änden av tåget för att köra oss tbx till stationen i williamsburg igen.. det tog Tid tid tid.. o just tid hade vi inte denna kväll=)
fick tag i en taxi som körde oss till bion, som dock redan hade börjat så vi hoppade in i en annan taxi som tog oss till nästa biograf där filmen började om 10min...hahahha vilken hektisk kväll! MEN BRA VAR FILMEN! WOW säger jag bara!! Jag o Seraina kunde inte sitta stilla!!

Väl hemma efter bion vid 02.00 satte vi oss vid tvn. Hade lovat tim o daan att vi skulle vara vakna hela natten eftersom de inte hade betalat boende på loftsteel denna natt(o det är förbjudet att sova i soffan) så hela natten satt vi vakna till morgonen då vi gick en sista gång till vårt mysiga frukost ställe för lite omelette=)

Sa hejdå till dem o stack trötta till BDC för waiving och flexibility!! ASGRYMT!




 



Fredagen Åkte jag Jill Niko Malin o Linda över till Brooklyn för att äta på NYs Äldsta pizzeria. Så Gott. "gott gotti gottgott" Sen gick vi tbx över Brooklyn Bridge, vackert när det är mörkt!Men vi fick gå snabbt för det var riktigt kallt!




mer uppdatering om helgen kommer!!!
Kram på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0