Birthday & rooftop.

Hej alla glada=)

LÄngesen jag skrev nu, men hinner knappt längre, men det är väl ett gott tecken!! hhaha
Det har hänt så mycket den senaste veckan men jag ska försöka skriva det jag kommer ihåg(:

Förra vecn skrev g väl att det brjade bli riktigt kallt här i New Yok, men NEJ NEJ  för nåra dagar sen var det  ca.23-25grader varmt igen(: SÅ UNDERBART. så från att nästan behövt köpa ny vinter jacka, kunde man gå i linne igen men man vet ju aldrig hur länge det kommer vara..
 
Utsikt fr sorummet.


utsikt fr balkongen.

Det har varit dans för hela slanten hela veckan fram till i tors eftersom vi hade bestämt åka till Washington DC över helgen. Trion Jonna.Seraina & Brad! så dansade ca 4h varje dag o i tors 6,5h snacka om jag ver trött i kroppen!? Men vissa klasser var otroligt roliga!! Vår balett lärare är en gammal man från ryssland o pratar så roligt!
"you hav to lissen, you danc like froggs" sån rolig dialekt!! " line up as soldiers, not good, not good" =)
har även gjort ngr bra koreografier ska föksöka få tag i dem o lägga upp dem!

Tror det var i onsdags så Louie (en av svenskarna på BDC) fyllde år, vi gick ut för att fira honom!! Hade en riktigt trevlig kväll med svenskarna då vi först bara satt på en bar o sen gick vidare till klubben sinsin, ett house ställe.. riktigt bra lokaler! ÅH vilka dansare där var då... Vi stod mest vid sidanom o kollade på alla grymma dansare som freestylade som bara den!man stod mest o gapade=O Födelsedags grisen var oxå riktigt duktig, försökte filma men det blev alldeles för mörkt tyvärr.. Vi skulle sen gå vidare till ett hiphop ställe, men smarta jonna hade glömt sitt legg hemma så det blev slutet av kvällen, men vi var ganska nöjda ändå!!Så jag övernattade i min kommande lgh hos Jill o Niko eftersom jag inte får åka tunnelbana själv miss i nassen!!


Angelina.Martina.Rebecka.Louie.Jill.Sara.Jonna.Niko

 

Vi, med våra älskade RÖDA Adidas tröjor(:

I Torsdags gickvi ut o åt Sushi i Williamsburg. Första gången´jag ätit det, var riktigt skeptisk men det var väldigt gott- vi följde sen med ngr fr loftstel till en bar´o klubb som hade live band. detta var i en gammal industrilokal!!



Här är en film som Brad gjort det är lite fr där jag bor o NEW YORK överlag!
sova sova sova nu. försööker hinna skriva mer i morgon

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0