Broadway Dance Center.

Idag har det varit en hektisk dag! Gick upp och skulle ta en dusch, i ISKALLT vatten! sen tog jag tunnelbanan in till Manhattan för att leta reda på min skola. Det gick ganska fort med lite hjälp från vänliga New yorkare. Skolan heter Broadway Dance center och ligger på Broadway!!! väldigt fin skola och mycket trevlig personal. Var på möte och gick igenom nästa veckas schema. På måndag är det självförsvars lektion=)hahha hoppas inte jag kommer behöva använda det dock!
senare tog jag och en svensk tjej Frida (som också ska gå samma program) chansen att tjuv börja med dansen. Vi gick på en hiphop klass, och det var sååå otroligt bra!!

Aaaa.. vad New York är stort! alla skyskrapor, blinkande ljus och massvis med trafik! så häftigt också med alla olika människor från olika kulturer..
Det kommer nog ta nån vecka innan man känner sig hemma i kvarteren här, men nu vet jag hur jag tar mig till och från skolan. Det är ju en början iallafall!

Måste passa på att tacka mina söta vänner som packade ner en paket till mig i resväskan, ni är bara fööör gulliga!! Det kommer komma väl till användning(:

nu är det snart läggdags, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Julia

Shit vad spännande de låter, ha de nu riktigt kul. Njut av allting, tiden går fort :)

Va rädd om dig!

Kram Julia&Lina

2009-10-03 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0