Dance with Shane Sparks!

Shane Sparks, har varit en av dommarna i So You Think You Can Dance och även varit med i Americas best dance crew!!

Igår var han här på Broadway dance center o hade klass för danssugna elever!!! Snacka om mycket folk! Vi stod hyfsat långt fram i kön till dansstudion, när de öppnade dörrarna rusade vi in, slängde våra väskor i hörnet och sprang fram mot spegeln för att få så bra platser som möjligt!! hahahha det är nästan löjligt men står man längst bak ser man nästan ingenting o då blir det inte särsklit kul!!

Vi körde en hård, tung Crumping koreografi! HALLELUJA MOMENT=) svårt men hur kul som helst.
Det var mycket dans ner på golvet och man tog ju i som attan så efter lektionen gick vi alla som om vi hade brutit alla benen i kroppen. Mitt vänstra knä är inte riktigt i samma färg som det en gång har varit om  jag säger så(:

Så idag tog jag först balett med den ryska Hochmann, contemperary och Hiphop!! jag o Jill var nöjda med oss själva så när vi tog oss hem fr studion köpte vi oss varsin glass=P mums

Väl hemma hade Seraina sparat lite mat till mig, söt som hon är!! sen blev det bara lugnt framför datorn och god sömn i underslafen!

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0