Billy Elliot & HipHop

Puuhh.. What a day!! ROLIG men utmattande. Började med en jazz/musikal klass med en koreograf fr musikalen Billy Elliot. Vi fick lära oss deras sista dans nummer med både sång o dans=) super skoj!! Så nu måste vi ju verkligen gå o se den musikalen!
Direkt därefter tog jag en hiphop/house klass...tog samma igår så nu kunde man koreografin super! Därefter blev det ingen vila heller för då var det dags för balett!! Jag var helt slut efter de 4.5h i rad!!! Mat och sen gick jag o seraina till en halloween affär för att handla vår utklädnad!

I morgon kommer mamma o pappa!!Wiii det ska bli så roligt att träffa dem o få visa dem runt i new york!

Ikväll blir det till att tvätta o sen äta sushi med gänget på loftstel eftersom det är Holländarnas sista dag här i New York.

här är ett videoklipp till från en hiphop klass jag tog i förra veckan!!
Om ni vill hitta mig så står jag bak i vita shorts o svart linne=) tihi


Kommentarer
Postat av: frida e

GRYMT Jonna! :) You rock!

2009-11-06 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0