Fin besök:)

Torsdag! Fint besök i New York, Mamma o Pappa:)
Tog först min jazz klass, HELT underbart. hon är sträng men så grym träning! Jag har så ont i hela min kropp får hoppas det går över med hjälp av mer tränning=) haha ingen vila här inte!

Andra lektionen var hiphop för Kelly Peters, helt plötsligt stod mamma o pappa i fönstret o kollade, jag blev så glad att se dem=)
de sa att de kände sig som ailiens inne på skolan eftersom de kom i vanliga kläder och alla där gick runt  i hiphop kläder!!hhaha
Därefter gick vi ut o åt på times square Planet Hollywood, gott gott gott! Vi strosade runt på Times square i allt neon ljus o bara njöt. Sen blev det en drink innan mamma o pappa ville åka hem till hotellet nere vid gound zero där world trade center stod! Imorgon ska jag åka dit o se på utsikten från deras rum på 48våningen!! sen blir det sightseeing för hela slanten!!

SÅ GLAD ATT TRÄFFA DEM IGEN!

här är en dans från hiphop klassen idag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jonna! Jättekul att läsa din blogg. Du skriver jättetrevligt tycker jag. För mig som aldrig har varit i New York är det verkligen kul att höra och se alla dina intryck from The Big Apple! Jag hoppas att din fortsatta vistelse i NY blir lika härlig.Du verkar inte ligga på latsidan i alla fall! Du kan hälsa dina föräldrar från mig, jag förstår verkligen vilken upplevelse det här besöket hos dig är för dem. Du kan ookså hälsa Lisbeth att Eva har varit flitig och ägnat en hel del av lovet till att läsa in vår litteratur till universitetskursen. Många glada hälsningar till er alla från Eva och Ystad!

2009-11-01 @ 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0