Helg..

Det har varit en kall helg här i New York. Riktigt höst väder med regn o rusk!!
I Fredags dansade jag hiphop sen stack jag o Seraina till en fest på ett ställe precis bredvid loftstel. Lägenheten var helt galen men festen var inte så rolig så vi stannade inte så länge!!

Lördag, gick jag, Seraina & Brad ut på en promenad i Williamsburg, vårt mysiga kvarter(: Det var riktigt kallt, men uppehåll iallafal!! Vi gick till en park där vi hade East river mellan Brooklyn och Manhattan!! VACKERT!

Därefter gick vi till ett cafe o åt super goda muffins och en SJUKT VARM CHOKLAD!! brände min tunga och det gör fortfarande ont!! Hoppas jag har mina smaklökar kvar=P haha

Lördag kväll hade vi bestämt att vi skulle ut och äta med våra dansvänner från London och Kanada!
Tog tunnelbanan och åt riktig amerikansk middag (HAMBURGARE & POMMES) På TGI Fridays. gott gott gott!!
Deras dialekt kan vara riktigt svår att förstå och de pratar så fort!!så ibland satt jag och Seraina som tvår stora frågetecken!!!??? Även när man ska läsa sms från dem, använder de nästan bara slang ord så det är riktigtriktigt svårt att läsa!!


fr vänster: Stephanie,Heather,Annie,Jag,Laura & Seraina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0