Regina Spektor.

Den 14, i onsdags hade Regina Spektor sin konsert på RADIO CITY MUSIC HALL här i New York!! Ville såå gärna dit! hade kollat på internet efter biljetter, men det var tyvärr slut sålt=( NEEEJ!!
Var på studion o tog balett sen gick jag o Seraina i SoHo för lite shopping! Då Brad ( en som jobbar på loftstel) ringde o sa att han fixat 2biljetter=D wiiii Vi blev så glada! Så jag o Niko gick mot konserten o höll hårt i våra biljetter! Fattar ni, Vi är i new york, biljetterna till en konsert var slut men vi fixar det ändå(:hur bra är inte det??

o snacka om att konserten var bra, hon sjunger fruktansvärt bra!! ska försöka lägga upp en länk så ni kan lyssna på en av hennes låtar!

REGINA SPEKTOR!




När jag åkte från Sverige trodde jag att jag skulle ha mycket tid över för tex läsa böcker, se på filmer osv men änsålänge har det varit fullt upp och jag har inte läst en sida i boken!!! Det är roligt att det hela tiden händer ngt=)
Men idag efter två klasser gick jag ut i regnet med mitt paraply själv o vandrade runt i times square. köpte en croisant och en varm choklad(: mysigt att ha en stund för sig själv också!!

Det har blivit ganska kallt här nu, halsduk vantar o mössa är ett måste. har dock ingen mössa så ska försöka inhandla det imorgon!!
Idag hade vi även magdans på schemat!! hahaha det var ganska svårt o inte sådär super skoj heller tyvärr. men men man kan inte gilla allt!

Föresten har jag berättat en hemlis? Att Puff daddy har sitt kontor våningen under vår dans skola=) GANSKA HÄFTIGT !! men man kan inte ta hissen dit, så jag o seraina ska nog smyga trappuppgången någon dag..haha
Det var tydligen en kille på skolan som råkat gå fel en dag som inte visste att han hade sitt kontor där, han kom upp till skolan helt skakis!!

Ikväll blir det en hiphop klass 7.30-9.00!sent för att vara fredag, sen blir det nog lite party!
Skönt med helg!!! ska hålla tummarna för filip o IFK i morgon när de spelar på hemmaplan!


Några ISVP- students


 


En bild som Jill & Niko tog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0