Soho & Ugly sweater party!!

Hejsan allesammans!!

Igår fredag hade vi vår sista dag av inrtoduktionsveckan!! Hade en klass med stränga me snälla Ginger Cox om kroppens uppbyggnad o hur man ska göra vissa övningar för att klara av dem bättre!mycket lärorik klass!!
Testade på pilates, som var riktigt tuffft men skönt när man gick där ifrån=)

Därefter åkte jag och sara in till Soho för att strosa lite i affärer!! Gick in i en affär med sååå mycket hiphop kläder och skor så vi blev helt saliga! två par skor för $100. BILLIGT 350 kr för dessa underbara körsbärsskorna=)hahaha

 

När jag kom tbx till loftstel gick jag och Seraina till en secondhand butik för att hitta en riktigt ful tröja!! För vi skulle ha tema fest på loftstelet!
 



det var riktigt skoj, alla hade verkligen gått in för det o de flesta hade riktigt fula tröjor! Så ist för att säga som man kanske brukar göra -vilken fin tröja! så blev det - fy, vilken ful tröja du har!!!!! hahhaha




Nej ska jag byta om till hiphop kläder o ta tunnelbanan in till skolan, ingen vila här inte! DANS även på lördag och söndag om man vill!!! wihooo

Ska hålla tummarna för Sverige ikv!Hejahejaheja!!

Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Ingrid W

hej jonna

kul att följa dina äventyr du ser verkligen ut att trivas.

Tyvärr så förlorade sverige igår.

Men det kommer en ny viktig match

i eftermiddag när yif möter guif.

Stor kram från ingrid ulf o victor.

häls. från ett regnigt ystad.

2009-10-11 @ 09:00:43
Postat av: Cornelia Ekelund

Hej Jonna!

Jag hörde igår om ditt dansäventyr och nu hittade jag hit :)

Hoppas du har det superbra, och njuter av allt dansande. Tycker att det är jättekul att du gör detta! tusen kramar till dig!

2009-10-11 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0