dans är härligt!

ÄNNU EN UNDERBAR SÅNG I TUNNELBANAN!
man blir ju bara så glad=D 

 

 

Så då är det fredag och man har redan dansat 4dagar, tiden går fort!
 Igår blev det 4pass (6timmar) Först hade jag "Madetory" klass som vi alla studenter måste ta, o denna gång var det ngn jazz/ballet teknik klass(låg mest på golvet o snura rundor och sträckte på benen. Men ganska skönt kl 09.00 på morgonen när man inte riktigt har vaknat!;)

Sedan tog jag balett, Hiphop (med min mentor Kelly Peters) och streetjazz. Var hemma vid 22.00 då ställde jag mig o gjorde pasta sallad (lunchbox till idag) till oss tre sen rakt i sängs.

NU har jag haft streetjazz med min andra mentor(BT) och har åkte hem för jag glömde ett par skor jag behöver till nästa klass. ska snart iväg igen o ta 2klasser till sen får det vara slut för dagen o hålla fredag(: kanske bio ikv om jag får med mig någon=)

Idag är det soligt i New York, härligt!
ha en skön fredag allihopa(:

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0