Svea Rike(:

Nu är jag hemma i Ystad på besök i två veckor(:
 
Hur underbart som helst att träffa mina nära o kära<3
men än har jag inte träffat alla...ser fram emot det!!!!

Idag tisdag, var jag o Filip ute o gick i vinterlandet, så otroligt mycket snö, MYSIGT!
Nu på eftermiddagen har vi bakat kanelbullar (SVENSKT) sååå gott det var!!



KANELISAR mums.. JIll nu blir du allt sugen va???hiihih

Ikväll blir det dans på studio Danza, får aldrig nog av dans(: wii ska bli skoj att träffa alla där!
puss o kram ses på stan?!;)

Kommentarer
Postat av: Jill

Fyyyyeeee vad gott!! Jag sitter och knaprar på girl scout cookies just nu, inte alls lika gott som det där ser ut!!

Hoppas dom tar väl hand om dig där hemma! Längtar tills du kommer tillbaka! Puss&kram!

Häpåre!

2010-02-09 @ 13:13:07
URL: http://uppereast164.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0