Brunch & Sista dansdagen..


Igår, onsdag var det helt plötsligt snöstorm o vinter här i NY igen!! Hur kan det bara ske? från att det nästan börjat bli vår till helt plötsligt vinter på nytt??
Så den tjocka vinter jackan får väl hänga med ett tag till!!

Jag hade bestämt träff med Michelle, Jonas och lilla Freja kl 10 på Times square för att äta brunch på ett trevligt ställe som heter Junior´s! det blev en bagel med cream cheese och yoghurt med bäär o crunch=P MUMSFILLIBABBA!!!
Var jätte mysigt och kul att träfa dem, och lilla Freja är ju bara helt underbar(:
Efter brunchen var snö"stormen" borta och det var nästan soligt, så vi gick en runda på stan sen skulle de ta sig till flygplatsen och lämna NY och jag tog mig till skolan för tr3 hiphop klasser!!!

Idag, fredag var det hiphop/street jazz med min mentor BT kl 10.00 sen sång lektion följt av jazz.
Senare ikväll tog jag Kelly Peters (min andra mentor) hiphop. se dansen nedan om ni är sugna!!






Ikv var jag egentligen bjuden på fördelsedags party i williamsburg(brooklyn) men när jag sluta 21.00 o kom hem var vi helt slut så vi lagade middag och mös med filmen "Bolt".
Jag måste hinna packa klart oxå för på söndag kväll lämnar jag New York för ystad!! längtar till att komma hem o träffa alla=D

Ha en Underbar helg!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0