DANS Mentorer(:

Hej alla glada lördag idag!JIPPI!!

Fick ligga o dra sig o ha lite sov morgon idag, härligt(: men inte lika härligt att gå upp o känna hur kallt det var i lägenheten o varmvatten fanns inte heller tillgängligt.."trevligt trevligt, så värst trevligt vet jag inte om det är!!"
Så nu sitter jag mest o inväntar att varmvattnet ska börja fungera, jag o Jill värmer oss med en kopp kaffe(:

Igår var det dans för fulla muggar! Först kl 10 hade jag BT- street jazz , kl 13 flexibility(skönt med stretch) kl 14.30 jazz och kl 19.30 hiphop med Kelly Peters.
Rolig dansedag. därefter gick jag o Jill till times square o mötte Sara o Nadja för att kolla på Avatar 3D på bio, dock sold out som alltid!! helt sjukt att den alltid är utsåld eftersom den varit uppe ett tag nu o den går hur många gånger som helst om dagen.. Får väl boka biljetter nästa gång! Men vi deppa inte för det(: vi var så sugna på bio så vi bara tog en i mängden - The lovley bones! Väldigt bra film, men hemsk!! SEE IT!



Vet inte om jag skrivit det tidigare, att man får välja mentor om man vill. Som ska hjälpa en lite extra o ge en lite mer tips osv. Har sedan några veckor tbx haft BT som mentor. Igår frågade jag även om Kelly Peters ville vara min mentor, o visst ville han det!(:


Kelly Peters- hiphop



BT- street Jazz

BT har uppträtt med Michael Jackson, Usher, Mya, Destiny’s Child, Nelly Furtado, Marc Anthony, Missy Elliot, Whitney Houston mf.... Bra Jobbat!!!

Hade möte med BT igår efter hans klass, gav mig lite tips o ville att jag ska skriva ner vad jag känner o vad jag ska öva på efter varje klass. nog en bra grej!
Pratade även lite med Kelly o han sa att han tycker jag utvecklats mycket sen första gångerna jag tog honom, så det var väldigt kul att höra!

Idag blir det lugnt sen kanske en dansklass ikv och sen utgång! Laura en av de engelska tjejerna har kommit tbx för en vecka så måste ju träffa henne=D


Kommer snart en film från gårdagens hiphop med Kelly!

ha en härligt helg=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0