härlig helg!

Hejsan hoppsan=D


New York är underbart!! det har börjat bli så fint väder, inte alls lika kallt längre som för några veckor sedan, hoppas det håller i sig!HÄRLIGT!

I fredags dansade jag 5pass alltså 7.5timmar!!PUST va trött jag var efter sista hip hop lekt. men kul var det:) Därefter handla jag o Jill mat till vår taco kväll o bjöd hem lite tjejkompisar från dansen.
I lördags var jag Jill Kaila o Siri nere i East village o Greenwich o hade en jätte mysig dag(:
Vi promenerade i det vackra vädret o åt på en mysig restaurang.. gick även i China town med alla tjatiga säljare: want a handbag ,handbag?Gucci, gucci pucci ... med vissa ISVP-studenter. Vi gick på en restaurang mitt på Times square som heter Olive Garden, jätte gott o trevligt! Vi var ca 30st som samlades, alla från olika delar av världen..kul kul!


Jag Kaila Jill

Rebecka fixade in oss på Salsa klubb på Empire State Building! det var en kille som hade sin födelsedags fest där, hur ofta hyr man Empire State Building för att fira sin födelsedag??hahah det var så skoj!aldrig varit på salsa klubb innan, det var väldigt speciellt men kul!


NY vecka, ny dans=) Idag blev det balett, jazzfunk och hiphop! lämnat in min semester "ansökan" så nu får man ju bara hoppas att man skött sig så man får lov att lämna skolan ett tag!hahah Ska bli riktigt riktigt kul o skönt att komma hem ett tag:) saknar alla!! Så 1feb anländer jag i kph!!

Nu har vi städat lgh, ätit och ska försöka vara duktiga att hitta på ngn lunch tills imon..hmm får se vad vi kan skrapa fram för rester=P

Magnolia Bakery





Trion(nikos sista dag, 7jan)


så mycket kul händer nere i tunnelbanan här i New York, titta bara på dessa två klippen=D

 

 





PUSS på er alla!

Kommentarer
Postat av: Niko

Heeej Jönnis!! Ni ser ut att ha det bra!! Ja har det bara bra här uppe, väldigt tyst ibland bara:) Saknar er hur mkt som helst! Mina fina roomiesar Kul att du la ut filmerna, skratta högt här:) PUSS å ha de super nice i sverige!! puss

2010-01-23 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0