En kropp som gör ONT!

Ja, jag har verkligen en kropp som skriker efter lite vila just nu..
Tror det är super bra att jag ska hem ett tag o inte slita ut min kropp på 2veckor!! Även om vi försöker stretcha så värker det i muskler, leder o skelett, och två balett lektioner på raden idag gjorde det inte bättre direkt! HAHA=P

Lydia, en tjej i "klassen" från Spanien är utbildad sportmassör, så på lördag kommer hon hem till oss och försöker hjälpa min ömma kropp i 1timme!ska bli så skönt! Endast $20(140kr) Wow så billigt!


Igår blev det JAZZ med Sheila Barker, Underbar lärare!




Därefter tog jag Flexebility (strech) Välbehövligt!
Sen rusade jag från skolan ner till ett cafe där Laura mf satt o fika! Laura ( fr London som varit tbx på besök i 1v skulle åka hem igen så var ju bara tvungen att krama om henne en sista gång!! vem vet när/om man ses igen?!=/

Jag o Jill tog sen en runda på stan för att försöka hitta till en sko affär som dansfolk rekomenderat oss till, hitta vi den??NEJ! haha så vi satte oss med en kopp kaffe o bara snacka o njöt av att titta på alla människor som passerade! MYSIGT.

Vid 7.30 hade jag min sista klass, HipHop med Jermaine. Grym dans till Beyonce-Halo
Väl hemma satt mina två söta roomisar och väntade på mig för att titta på filmen "couples retreat", sedan rakt till sängs!

Idag hade jag som sagt två balett lektioner efter varandra(3h på raken)Phuu haha sedan en timmes break då det blev mat mat mat, dagen höjdpunkt!=) skämt o sido..
Hiphop med Bam stod sen på schemat!

Hade egentligen planerat JAZZ med Barker därefter men jag kände att jag inte hade dem krafterna som krävs för hennes klass, för man vill ju alltid gör sitt allra  bästa! Så jag gjorde ett val o gick o handla billig frukt (ananas, äpplen,päron,banan och vindruvor)mums.. tog tunnelbanan hem och började packa för min hem resa och åt mat tillsammans med Jill!

Nu ska jag krypa till sängs och upp imorgon bitti för att äta frukost tillsammans med Michelle, Jonas & lilla Freja=)
Ska bli mysigt att träffa dem!

Grattis på 18års dagen Louise=D

Sov gott på er alla.
Håller tummarna för IFK som spelar i Göteborg i morgon!

Puss & Kram Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0