HANNIS & FRIDIS!

VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP!!


Kan man få en bättre julklapp än att två av sina bästa vänner kommer o hälsar på?!

Tisdagen Den 29dec plingade Hanna o Frida på dörren hos oss på upper east side, jag fick tårar i ögonen när jag kramade om dem(:
Vi har haft den absolut bästa veckan tillsammans i New York o hunnit med massor!!!!
Skulle jag skrivit ner allt vad vi gjorde varje dag så skulle det här inlägget bli alldeles för långt, så jag kortar ner det o visa med härliga bilder istället!

Vi promenerade i mysiga Central park med en kaffe från Starbucks o en plain bagel med cream cheese(:

Phoebe & Rachel fr Vänner som är ute o "joggar" i central park..


Systrarna uppe i Empire State Building..



Var nere i Greenwich o besökte Vänner huset

och


Carrie från Sex & the city- trappuppgång..


På nyår hade vi tre-rätters middag hemma hos oss, väldigt trevligt o god mat!!
sen tog vi taxi till våra vänne Alex o Emelie för att fira 12-slaget på deras takterras=)

Frida.Hanna.Toko.Laura.Jill.Lina.Jonna


Bellis & Fridis Nyårsglada!





Hanna Frida Niko

mös i Bryant Park med varmchoklad medans vi kollade på skridskoåkning..

 
Njöt av Groovalo dans föreställning. Hiphop och breaking(: SÅ BRA!











Jag, hannis o Fridis promenerade över Brooklynbridge en kall kväll för att äta pizza på New Yorks äldsta pizzeria, som är väldigt populär och känd! Dock var där ca 1,5h kö utanför så vi åt en minst lika god pizza på en närliggande restaurang=P


ManhattanBridge i bakgrunden.


På lördagen blev det utgång på en club som heter tenjune!LYCKAT!



SHOPPING i det kalla vädret! Vi klädde på oss allt vi hade, kände oss som uppstoppande ugglor(:
Men mycket shopping blev det, eller vad säger ni Hanna o Frida?hehe


Times Square.

KALLT!!!!!

 


"Yeah yeah im in Brooklyn.."


TACK FÖR EN UNDERBAR VECKA TJEJER!!!!!
HOPPAS NI HADE LIKA KUL SOM JAG=D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, DET kan jag lova att vi hade :):) puss puss puss

2010-01-12 @ 18:26:54
Postat av: Frida

Ja vilken underbar vecka det var! Härlig sammanfattning av 8 glada dagar med alla fina bilder! Jag tror nog att jag ser tuffare ut än jag gör när vi e i brooklyn dock, haha... Kraaaam

2010-01-15 @ 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0