HELG!

Fredag blev ju som sagt biokväll, mysigt!

Lördag var det ju iskallt i vår lägenhet så jag o Jill tog en härlig promenad från vår lgh genom hela central park till west side till Megan(fr London) .Jill skulle öva på en jazzkoreografi till preformance project som skolan ska ha den 20feb.Jag följde med för att få en varm dusch(:hihihih sedan beställde vi thaimat o hade picknick på Megans golv! Underbar lgh by the way...

Vid 7 tiden gick jag o Jill hem, köpte varsin bok på vägen(ska nämligen bli duktiga på att läsa engelska nu oxå) o traska hela vägen genom Central Park hem igen!Bra träning, tog ca 40min!
På kvällen blev det party party först hemma hos Rebecka, Sara o Louie sedan taxi ner till klubben Veranda med toppen musik, gratis inträde, gratis dricka osv(:
Jätte kul kväll, kl 4 var vi hemma med ömmande fötter o hade vår egen lilla efterfest jag Kaila o Jill=)



Jill.Sara.Laura.Jag


Kaila & me



Ni som känner mig väl vet att jag är en riktig morgon människa o sover inte mycket längre även om jag varit ute kvällen innan, men idag vaknade jag kl 12.50 o hoppade till när jag såg att klockan nästan var eftermiddag!!!Herregud, JILL vi ska till skolan om 1h!!!Upp o hoppa!! Så snabbt upp, åt frulle o tog oss till BDC för att ha hip hop med Eric N och Modernt med Slam!

Eric N lärde oss koreografin till en av Uschers musicvideo som han har koreograferat! Grym..

Eric Negro


Slam

Slam-Modernt var oxå en bra klass. Har inte dansat alls mycket modernt i mitt liv, så det är svårt men kul!

Efter våra klasser mötte vi Kaila som tagit Balett sen tog vi tunnelbanan hem till 82st upper east o lagade pannbiff med potatis i ugnen o brun sås...Duktiga va?? Så nu har vi både lunch och middag till imorgon!"
gott, gott gottigott gott!"

Har just kollat klart på filmen "I love you man" som Jill hade laddat ner och nu sitter vi och planerar vår tripp till Orlando=D Kaila har bott där i 2år så kan fixa allt till extra pris!hehe hur låter det?? mer om det en annan gång(:
Vi har även suttit o kollat upp auditions, tex "so you think you can dance" har auditions här i morgon, dock får vi inte ens lov att komma dit. Dumma regler! men har hittat lite auditions till andra musikaler osv, mest för skoj skull=)

Nu ska jag till sängs, tidigt imorgon!

Sov Gott:)

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tjena.



Kul att se och höra att det går bra för er därborta. Skönt att det löste sig med roommate, trots att jag är måttligt irriterad att jag inte kom iväg och fick bli den personen ;)



Jag håller på att bli tokig på proceduren kring visumet och har fått allmänt mkt kalla fötter. Är livrädd, men jag antar att det kommer gå bra till slut. Haha. Förstår inte hur ni tagit er iväg alltså, för just nu är det så långt borta för mig i och med alla jävla papper som ska fyllas i hit och dit. GAH!! Men jag har planerat att anlända den 20-21/3 iaf, tycker vi borde styra upp något skoj i dagarna där.



Sköt om dig och dansa järnet!

Kram Victoria

2010-01-26 @ 02:54:43
URL: http://endansareshistoria.blogspot.com
Postat av: Niko

Heeej babe!! hahhaha vaknade DU av alla människor 12.50!! Herregud!!! de va inte AM då:) hhahaha.. skypa ikväll!! mm saknar er. för mkt puss

2010-01-26 @ 11:22:19
Postat av: Josefin

Jonnis nu är det inte så långt tid kvar tills du kommer hem om. WIHOOO!

Och vet du?, jag kommer vara hemma båda veckorna du är här.

Sounds good huuugh?

Men jääävlar vad roligt du verkar ha!

Puss så länge så ses vi ju om ca en vecka ju =)

LOVE

2010-01-26 @ 17:30:41
URL: http://torold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0