Nytt kapitel.

Nu är klockan halv 10 på morgonen o jag gick upp för att jag skulle dansa 4klasser idag, men känner att det kommer jag nog inte orka, har tyvärr blivit sjuk!!=(  så det blir till att vila hela dagen o se om jag mår bättre ikv så kan jag ta någon klass då istället! HOPPAS!!

Bella som var här i en månad åkte hem efter nyårsafton, mycket kul att fått lära känna henne men tråkigt när en efter en åker hem igen. Niko har även åkt hem för att jobba. Hon åkte i torsdags=( kändes jätte konstigt att det bara var jag o Jill kvar i vår lilla lgh som varit full med människor nästan hela tiden!!! från att ha varit 6pers över nyår så den 7januari var vi bara två kvar!!!

Vi började vårt letande efter en ny roomie, o hittade henne direkt!!! Kaila från Michigan=) Perfekt, då blir det engelsktalande i lägenheten hela tiden!!!
Hon har just börjat sitt program på Broadway dance center som intern-student, vilket betyder att de både jobbar och dansar på skolan. Hon är jätte trevlig så detta kommer nog bli hur bra som helst=D




Kaila



But to Bellis and Niguu, we dont say godbye, we say see you later!!!


Bella & Niko

 

Håller tummarna för Filip o IFK som spela match i stockholm idag!!!
Hej på er så länge!! Ha en härlig dag=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kortet trevligt att du tänker på oss.

God fortsättning på året och allt du sysslar med där borta.



/per-åke

2010-01-13 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0