FLORIDA - ORLANDO!!!

Fredag, började dagen med härlig yoga följt av balett med min söta balettlärare "Smile to the audience". Sen gick jag Jill och Siri upp på taket på BDC åt lite suschi i solen och tog lite galna bilder:)



Siri and Jill

 







första possition(:

hahaah hade hur kul som helst och så härligt att känna lite vår i luften!

IKVÄLL HAR VI VARIT PÅ MUSE KONSERT!!!
wow vad mäktigt det var i Madison square garden! Hade inga förväntningar överhuvudtaget eftersom jag inte är ngt stort fan av dem och knappt visste vilka låtar de har, men fick gratis biljetter av Kailas pappa!! Hade jätte bra platser och kände faktiskt igen ganska många låtar!riktigt riktigt bra! ska lägga upp lite film därifrån så ni kan uppleva stämmningen lite på håll!!


Nu har vi kommit hem och ska packa för imorgon bitti åker vi till FLORIDA=)


Japp, ni läste rätt vi ska till Florida!!WIHooo 

Kaila har som sagt bott i Orlando i 2år tidigare o har mycket kontakter osv så hon har fixat det bästa av det bästa!!

Den 6mars åker vi från New York till ett förhoppningsvis varmt Orlando!
Först och främst har hon fixat lyxhotell för ca 70kr natten(för att hon jobbat där tidigare)



Hotellet.


Programmet för dessa 4dagar har Kaila planerat in i minsta detalj=) alla restauranger är bokade och

Imorgon kväll ska vi gå på Mardi Gras, en karnival de har varje år.


och därefter på Akons konsert!!

Hon har även lyckats fixa billiga biljetter till the blue man group. Ska vara en jätte häftig föreställning.(gå in o youtuba om ni vill veta vad det är.)
 


Disney world & Universal studios


Stranden sista dagen om vädret tillåter!


Kan knappt tro att det är sant, ska bli så himla kul..


Ha en härlig helg mina vänner=P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Carpe diem!!!!



Kram mop

2010-03-06 @ 09:11:11
Postat av: jonna

det gör jag varje dag(:

2010-03-06 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0