min sista helg(:

Då har man en helg kvar i New York... mycket roligt som händer! Igår fredag åkte jag ner till Greenwich Village och strosade lite runder med mig själv för alla andra dansade, men det var ganska mysigt (: där efter åkte jag upp till China town och prutade på lite grejor!!!haha Sen kl 3 var det dags för min sista hiphop med Jermaine
=( sorligt, men riktigt bra klass. Auditionen för Leona Lewis som jag skrev om tidigare ska hållas i London i slutet av april. ska man ta en tur dit då kanske?=P heheh

Sen träffade jag och Jill gänget från 48street(Alex, Emelie, Karin och hennes käravän Erik) vi gick till en liten klubb där BT(min mentor) skulle ha en realese show för en killes nya singel! Killen som sjöng var ju sådääär.. han såg ut som en gammal schlagerstjärna. Och dansarna var ju egentligen jätte grymma men koreografin var lite speciell och killarna hade på sig någon slags latex magtröja och tjejerna hade glitter bh och silver trosor, snyggt?...hm..
sen satte vi oss på en Irländsk bar och snackade skit i någon timme tills vi tyckte att det var dags at dra sig hem!




En svensk restaurang?? hihi Smörgås




Så typiskt New York med röken & yellow cabs=)




I torsdags var det mina sista lektioner med Sheila Barker(jazz/modern läraren) & med min andra mentor Kelly Peters.
        

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          




Idag är det redan lördag, jag & Jill sitter och äter havregrynsgröt med äpple och kanel=P mums...
jag ska försöka packa alla mina saker så det är klart och börja städa lgh eftersom vårt kontrakt går ut 6april.
Vi ska ta oss till Queens idag och ta lite bilder sen blire det sista lektionen med Murakami!!!!KUL ska det bli!!


V SES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0