Shopping & casting..

Idag, tisdag åkte jag Jill och Sara till Jersy till ett stort shopping center(Jersy Garden) där man kunde hitta allt allt allt! Hittade lite fööör mycket! men fint var det(:

Tänkte inte ta någon klass idag för jag var så trött och hade huvudverk men när jag tog bussen hem fick jag reda på att Jermaine(en av danslärarna på skolan) skulle ha casting på sin klass till Leona Lewis tour och han sökte europeiska tjejer så jag var bara tvungen att ta mig dit=D Svårt var det men KUL! Hans klasser är alltid så bra! Han ska alltså göra all koreografi till Leona Lewis tour.HÄFTIGT!
Dock fick vi inte reda på något efter klassen utan ska nog ha det även på hans torsdags klass.

Igår tog jag hiphop, street jazz med Dana Foglia( som var med i Beyonces tour 2010) och även jazz med sheila Barker.


efter ett svettigt pass med gaaaaalna sheila:)


Har börjat packa mina väskor nu=/ känns konstigt att packa ihop alla sina saker och veta att när jag åker hem på måndag ska jag inte tillbaka igen(inte som ISVP student iaf) eller man ska ju aldrig säga aldrig men som det känns nu iaf! När jag gick hem från tunnelbanan ikv flög många minnen förbi och nu är det inte många dagar kvar som jag ska traska dessa gator hem till 164upper east så ska njuta njuta njuta de sista nu!(Även om det ska bli hur kul som helst att komma hem såklart) hihhi


PÅ ÅTERSEENDE;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0