Sista kvällen med gänget:)

I Lördags åkte vi till queens o hade en rolig "photoshoot"!! sen åkte vi till BDC för att ta min sista klass, Murakami=D wihooooo sååå kul!








Sara murakami o jag

senare på kvällen gick vi till en jazzklubb och hittade ett mysigt gamaldags cafe där vi satt o snaca skit länge länge!

Igår Söndag var sista kvällen med alla vänner här i New York!!! Bhuuu..sorligt att säga hejdå till alla!
Träffade först Brad o Borja på en brunch nere i West village, mkt mkt gott och trevligt!

 


Brad & Jag

 

Sen gick jag en sväng lite för mig själv o njöt av New Yorks gator och skylines.
Vid 8pm åkte vi till Olive Garden nere på times square där jag träffa några av mina närmaste vänner här. Vi var 12st som åt och drack gott tsm=) hahah va roligt det lät!


Nadia, jag o takushi





En jätte solig kvll med alla härliga vänner!!!
Idag måndag, avresa hem till Sverige, dock hela dagen kvar i NY. Ska nu först äta frulle på ett dinner sen gå över brokklyn bridge och äta på Grimaldis pizzeria(New yorks kända pizzeria) MUMS...

puss o hej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0