sista veckan på min utbildning...

Så, då har jag exakt en vecka kvar på min utbildning på Broadway Dance center här i New York City! Då har man varit här i 6månader, ett halv år! Sjukt vad tiden har gått fort, men när man tänker efter på allt man gjort och fått uppleva så känns det helt plötsligt längesen jag kom hit den 1oktober.

Nu i Helgen har vi varit på bio o sett premiären av filmen "Remember me", riktig höjdar film. SE SE SE!!
I går skulle vi egentligen på battle i Brooklyn men kom bara till unionsquare sen vände vi för det var så hemskt väder, fruktansvärt mycket regn och rusk!! Så hem igen och väntade på att umgås med våra vänner från 48street och 115street i harlem.Trevlig och lugn kväll!
Idag söndag fortfarande regn och åska men jag tog mig till Dansskolan Alvin Ailey för att ta Kelly Peters hiphop klass. Han har sagt till mig många gånger att jag ska komma dit o ta hans klass där med så nu var det verkligen dags(: O kul var det!! Han sa även att vi skulle hålla kontakten nu när jag åker hem så vi kan fixa någon workshop i typ malmö!! hade varit så kul om han kommit till Sverige o haft workshop! Så alla danssugna håll tummarna=P


 emelie.karin och alex i väntan på klass!



 

tyckte denna restaurangen såg så rolig ut(:

Nu har jag och Jill tittat på filmen "New moon" riktigt bra den med! Imorgon ska vi ställa oss o köa för att försöka få biljetter till David Lettermanshow(:hoppas hoppas för imorgon kommer Jennifer Aniston dit!Hade varit kul!

Sov så gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0