Sommar i New York!?

HerreGUD vad underbart väder!!! Man blir aldrigt riktigt klok på vädret i New York, helt plötsligt från regn och rusk kom vår känslor och idag har det till och med varit "sommar". 22grader och sol, kan det bli mycket bättre???

Tidigare i veckan har vi på rasterna haft "fruktstund"=) på times square och suttit i andra parker och bara njutit av det underbara vår vädret!!


Emelie, Karin & Frida på Times Square.



Sara, rebecca, Alex & Emelie



Idag, fredag tog jag Siri, Karin och Alex tåget en timme bort till Long Island, Long Beach!!! Så fint och härligt att se havet=) Det var varmt, självklart inte stekar varmt men lite fräknar på näsan fick man nog allt!! hihi



Alex, jag & Karin

 


Siri, jag & Karin




Bara 9dagar kvar nu tills jag återvänder till Sverige. Självklart ska det bli hur kul som helst att komma tbx men njuter av varje dag jag har kvar=D

CARPE DIEM..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0