Williamsburg & Flea market.

I går lördags fortf sommar värme gick jag o Jill till Times square o mötte Brad o Seraina för att filma lite. Därefter åkte vi till våra gamla mysiga "hemtrakter" , WILLIAMSBURG!
UNDERBART STÄLLE!!


Vi mötte upp Borja och satte oss på en innergård o åt thai mat. Därefter gick vi runt och strosa lite på gatorna, där det fanns loppis överallt! Gick ner till eastriver parken där det var hur mycket folk som helst som bara njöt av det fina vädret!!
Hur härligt som helst!!! Kan nog ha varit ca 23grader.
Vi satt även uppe på en takterras i solen och lyxade till det med ett glas vin. Man har det allt bra, det säger jag och Jill till varandra hela tiden, ibland får man nypa till sig själv och njuta extra mycket.
Eftersom Brad är maneger över loftstel där vi bodde tidigare kunde vi gå upp där och kika en sista gång och satte oss på takterrasen och fånga in de sista solstrålarna av dagen.Kul att säga hejdå till mitt första hem här i NY, dock fanns där inte en enda person kvar som bodde där när vi bodde där.

Kvällen blev på en irländskbar sen god mat o dryck på mitt favvo ställe Surfbar, där golvet är av sand så det känns som man är i typ Thailand el ngt annat varmt ställe:) Då var även Alex, Frida & Karin med!!!


uppe på detta taket satt vi och njöt i solen.


Jill,Brad & Borja











Williamsburg bridge


Jill & Siri gjorde varsin New York tattuering:)


Idag Söndag åkte jag Jill och Kaila till Columbus av and 77th st för att gå på Flea market(typ av loppis/marknad) hur mycket grejor som helst, vi blev heeelt saliga! Väskor efter väskor efter smycken och glasögon mm.. där fanns ALLT! Det blev en häftig ring för 5$ och ett par glasögon för 5$. hittade dock hur många fina väskor som helst men jag fick hålla mig lite i skinnet!!hahha

Vi mötte sen gänget, Seraina, Alex, Emelie och Karin och åt lunch för att sen hjälpa till med siris väskor, för idag åkte hon hem=( snyft.. Jag Jill och rebeca åkte med henne till flygplatsen. När hon skulle gå igenom säkerhets kontrollen vände hon sig om med tårar rinnandes längs kinden och sa "inte alls bra". Kommer sakna henne såå mycket hon var alltid en riktig energikick och alltid så glad!






kryddor i alla dess färger;)


Idag måndag, ska snart sticka till skolan och ta lite klasser. kursen är ju avslutad nu men har lite extra klasser jag ska ta, o tur är ju det!!=) SÅ; sista racet nu !!!

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0